Ett (roligt) inlägg

Jag fick en uppmaning av kompis A om att "skriva ett roligt inlägg så att hon ska få nåt att skratta åt". Humor har nog aldrig varit min starka sida, snarare tycker jag nästan att jag är en liten torris. Skrattar gör jag ofta och ganska högt, men jag tycker inte att jag själv är speciellt rolig. Ja, eller ibland, men jag har svårt att avgöra om det bara är jag själv som tycker jag är rolig eller om nån annan också gör det. Fast det är ju trevligt att kunna underhålla A iallafall. Inläggen har nog varit lite torra o knapriga på sistone, tycker jag också. Jag tror jag försöker anpassa mig för mycket till de som (eventuellt) läser mina inlägg. Vill ju inte alls att nån ska ta illa upp eller så eller tycka att jag är en surtant eller för moppsig (det vore ju helt förskräckligt). Men jag ska gnugga bloggknölarna och försöka framställa nåt saftigare snart.

Förresten, mitt gamla inlägg om Pati Hansén drar fortfarande in kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0