Ett paket med garn och te

Idag fick jag garn & te-paket! Jag var tvungen att kika på innehållet innan jag hann hem och in genom dörren och rev upp ett hörn - och guud så gott det doftade!! Kunde knappt slita näsan från paketet. Helt underbart... Det var nog lingon och blåbärsteét som fanns i som doftade (och smakar) så härligt. Förutom te fick jag lite godis, en tesil (med en söt liten tekopp på!), ett mönster på en halsduk och lila Morjärv-ullgarn inkl. trästickor! Jag är mycket nyfiken på att prova trästickorna då jag i hela mitt långa liv uteslutande stickat med metallstickor. Kan ni förstå vilket toppen-paket... Tack till Yllene tider som skickade mig paketet!
 
image102

Kommentarer
Postat av: Olga

Jag är så glad att du tycker om paketet. Det är en helt underbar känsla att veta det! Ha det så bra!
/Olga

2008-03-11 @ 17:29:10
URL: http://olga.aspige.com/blog/index.php

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0