En bra fredag

Efter många kilometrar på cykelsitsen under arbetsdagen (för ovanlighetens skull) är det äntligen fredag och helg. Väl hemma från jobbet idag fick jag ett glatt besked om att jag får över 1000 euro i skatteåterbäring! Jes! Spritt språngande glad susade jag iväg och handlade mig en ny vardagsrumsmatta. Vem har sagt att man inte blir lycklig av pengar? Därefter följde en snabb visit till svärföräldrar och sen via butiken efter lite fredagsmat. Resten av helgen ska jag njuta av SF (sambofritt)

Jag avslutar med ett citat som yppades under kvällens middag. Det handlar om två av D´s favoriter i livet (nästefter mej):

"Rostbiff är den vite mannens kebab"

Kommentarer
Postat av: Emelia

Det var ett citat jag nog kommer citera :)

2008-04-15 @ 22:04:24
URL: http://emeliacarlsson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Varsågod :)

2008-05-10 @ 10:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0