Förluster

Iochmed att jag bor var jag bor har jag drabbats av några förluster. Tre stora förluster, närmare bestämt. Den första och största heter Desperate Housewives, den andra Grey´s anatomi och den tredje Ugly Betty. Jag har förberett mig på att detta skulle hända ett tag och jag hade en handlingsplan. Jag tänkte ta ett ordentligt steg framåt i min kriminella karriär och ladda ner säsongerna som visas på tv. Dock går det inte alls bra, för säsongerna verkar inte finnas att laddas ner!? Vad är detta?? Kanske jag bara är en usel tjuv och inte hittar de rätta ställena. Jag lejde således min andra hälft, men hör och häpna - jag tror inte att han heller lyckades. Tips tages tacksamt emot. Tills jag når en lösning gråter jag krokodiltårar varje tisdag och onsdagkväll.

Update: Nu är jag ikapp gällande Grey´s iallafall. Det var nog jag som inte hade koll på säsongerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0