Facebook

Jag gav efter. Och tydligen inte en dag för sent, för alla var ju redan där.

Kommentarer
Postat av: Hemlig van

Vill du veta något roligt? Eftersom jag vetat om ett tag att jag skulle få en hemlig vän så har ju jag redan börjat planera och köpa.
En av de sakerna som jag gjorde, bara för att det skulle bli speciellt, var att köpa garn åt min hemliga vän när jag var på kryssning till Åland. .Vi hade två timmar på oss i land och jag tog tillfället i akt att gå i garnaffären ni har i centrum för att köpa garn. ;-)
Nu kan jag ju avslöja att du inte kommer att få garn från den butiken utan det blir något annat.
Ha en trevlig dag

2007-09-08 @ 08:33:26
Postat av: Kajsa

Vilket sammanträffande... :) Men jag tror faktist att jag uppskattar innehållet oavsett varifrån det kommer :) Dessutom har jag inte alls hunnit utforska garnaffärerna här speciellt mycket... Ha en trevlig lördag du med!

2007-09-08 @ 13:52:14
Postat av: Haydee

Jag är inte där än! :)

Postat av: Kajsa

Haydee: Nähe? Men då kanske det är dax? :)

2007-09-16 @ 17:20:09
URL: http://kajsadara.blogg.se
Postat av: Haydee

Inte tog det många dagar efter det där.. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0