Nää inga gör ja nå listor inga

Jag spär inte på alltför generöst om mitt privatliv här i min bloggi. Men här kommer en (stulen) nypa salt iaf.

Tre jobb jag haft i mitt liv:
1. Jumppaledare
2. Simhallsövervakare
3. Bullabagare

Tre platser där jag bott:
1. Skidbackan
2. Lomby
3. Aspen

Tre platser där jag semestrat:
1. Öland
2. Palmer, AK
3. Denver, CO (Har du inte sett CO har du inte sett USA / Oprah Winfrey)

Tre av mina favoriträtter:
1. Lasagne
2. Leversås
3. Grillat

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1. I solen
2. I sanden
3. I vattnet

Kommentarer
Postat av: a-l

ha du bott pá skidbackan?!

2007-06-05 @ 22:59:34
Postat av: Kajsa

Jees, högst upp :) Jo nä men he ha jag, men ja minns precis inget av e, så länge sen va e...

2007-06-06 @ 16:35:50
URL: http://kajsadara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0