Gradually disappearing

Jag har aldrig varit nån svart liten flugskit på fönstret och kommer nog inte att lyckas med det inom närmsta framtiden heller. Men på nätet anser jag mig ändå har en procentuell chans att lyckas. Jag tänkte gradvis börja fada ut och anonymiseras, åtminstone här på min blogg. Det första steget i anonymiseringsledet var att sudda ut min personliga bild här till höger genom att go black and white. Jag tror att det utifrån bilden är ganska svårt att identifiera mig om ni t.ex. skulle se mig på stan. Så jag valde den av alla fabulösa foton som tagits av mig. Jag får be om ursäkt om jag ser lite blek ut, men jag skyller på att vårsolen inte börjat lysa så starkt här än.

Kommentarer
Postat av: brasseanna

sorry tjejen, men din macgyver-bild du la in tidigare i bloggen avslõjar de!! :) nu vet all som ha lãst din blogg att e va te á int macgyver di mõtt pá stan fõrra vikon! ;)

kramar!

2007-03-25 @ 01:41:50
Postat av: Kajsa

Ja sakeli.. kampanjen börjar dåligt redan från början.. va besviken di måst va nu all ti som trodd di såg McGyver..... :)

2007-03-25 @ 11:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0