Midsommar 2007

image66

image67

image68

image69

image70



Ur en sådan här kommer bilderna.



Midsommarvädret var på topp hela helgen och vi firade med hav, bastu, god mat (fisk, fisk o åter fisk) och gott sällskap. Jag fortsätter lära mig fotografera med min telefon. Telefonkamera verkar känsligare för all sorts störningar (ljus, mörker, rörelser...) än riktiga kameror, ca. 1/4 bilder blir bra innan jag lärt mig... Men det vägs upp mot att jag nu alltid har kameran nära till. Jag behöver inga perfekta foton, utan klarar mig om jag får mixa, trixa, försöka och prova mig fram och ta olika sorters bilder. Men en nackdel är att batteriet i telefonen är sämre än i riktiga kameror. Det lärde jag mig på midsommarafton när mitt telebatteri dog och jag plötsligt både var utan telefon och kamera. Inte konstigt egentligen då jag tog ett 90-tal bilder. Får tänka lite längre nästa gång.

Kommentarer
Postat av: Haydee

Weheee! Då är inte jag den enda som tar en massa bilder! :)

Postat av: anna-l

ááá vilka hãrliga sommarbilder!!! snyft..

2007-06-26 @ 00:28:56
Postat av: Kajsa

Haydee: Nejdå, här klickas det väldigt mkt oxå :)
Anna-L: För såna som int vet vann du e så verkar du säkert va en väldig sentimental typ.. :)

2007-06-26 @ 20:37:51
URL: http://kajsadara.blogg.se
Postat av: anna-l

om man ser pá klockslage tá ja ha skicka fõrra inlãgge sá kan man á tro att ja va lãtt berusad! ;)

2007-06-27 @ 02:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0