Val, val, vaaaal!

Jag märker att bloggen hamnar på efterkälken. Jag har inte tid att göra den som jag vill ha den. Så därför kör jag tydligen 0% eller 100%, allt eller inget. Vill ju helst hinna med lite research inför inläggen, snoka fram/ta lite bilder och att inläggen ska vara genomtänkta... Känner också nåt slags ansvar (återigen) gentemot mitt yrke när det gäller VAD jag skriver här. När jag inte har nån kontroll över vem som läser. Jag vill egentligen inte ha nån kontroll över vem som läser. Vore jag en vanlig, okänd kontorist hade jag glatt kört igenom vilket ämne som helst (nästan) här, men tyvärr är inte fallet så. Därför spekulerar jag i olika möjligheter; lägga ner och starta en ny, hemlig blogg elelr fortsätta försöka hålla neutral nivå?









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0