Enbart strumppis på rumppis

Jag fann detta på aftonbladet:


image80


Sofi svarar:
Jag kan hålla med om att det inte är någon höjdare och ytterst svårburet. Det jag ville visa var att trender kommer igen.

...

Kajsa svarar: Mode har inga gränser. Allt funkar. Även att glömma att ta på sig kjolen.

Det är så komiskt att Sofi Fahrman inte dissar outfiten totalt, utan svarar med viss tillförsikt... Om jag själv skulle komma spatserande i liknande kläder så skulle man nog främst misstänka att jag rymt från något boende av nåt slag. Mina strumppisar tenderar alltid hasa ner också, vilket kanske inte skulle göra outfiten och mig mer attraktiv precis. Nä, jag tror jag behåller kjolen på för säkerhets skull.

Kommentarer
Postat av: Haydee

Du har inte funderat på att börja pinga på Nyligen förresten? Det skulle vara lättare att komma ihåg att komma och hälsa på här hos dig oftare. :)

Postat av: Kajsa

Ja, tack för tipset, eller uppdateringen kanske! Jag tror att jag gjorde det ett tag förut, men... kom av mig.. :)

2007-08-13 @ 15:48:11
Postat av: Haydee

Jag har iaf inte lyckats hitta din blogg där.

Postat av: Kajsa

Jag stack iväg och pingade strax efter ditt förra inlägg, så nu borde den iallafall vara där.

2007-08-15 @ 16:07:49
URL: http://kajsadara.blogg.se
Postat av: Kajsa

...strax efter din förra kommentar, menade jag..

2007-08-15 @ 16:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0