Eurovision: Kooperera mera


Nu när Inför ESC är på tapeten med representanter från de nordiska länderna måste jag relatera lite till det. Varför samarbetar inte de nordiska länderna mer i tv och media? För oj, så kul det är att höra norska, danska, finlandssvenska, sverige-svenska och isländska huller o buller i samma program. Det får mig osökt att tänka på Myggan. Där var också länderna representerade, på gott och ont; jag förstod aldrig riktigt vad tjejen från Danmark sa. Jag hittar verkligen inget smaskigt om Myggan på nätet. Är alla spår av programmet raderade?? Det enda jag hittar är andra nostalgiker som drömmer sig tillbaks.

I jakten på grejs om Myggan ståpplade jag dock över detta. Tänk att detta redan är nostalgi... Jag tycker det var igår jag satt framför teven och njöt av programmen. Men ändå, nostalgi när den är som bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0