Kräsen höst

Hösten kom hit till stan igår och det är dags att skaffa nya skor. Vitt känns inte ju speciellt höstigt. Mitt problem är att jag helst av allt skulle jag vilja använda samma skor till så många olika tillfällen som möjligt. Jag vill ha få, men användbara plagg och skor. Ett par vardagsskor och ett par festskor. Jag är inte sådär supersnabb på att haka på trender, utan vill hellre köpa något som går att använda en längre tid. Det är nu vardagsskorna jag letar. Och letar. Och letar. De ska vara bekväma, men snygga. Inte för tråkiga, men heller inte för trendiga. Praktiska, men ändå användbara vid lite finare tillfällen. Ingen klack, tack. Och ingen spetsig tå. För då kan jag inte gå. (haha) Näe, skämt åsido. Läget känns trassligt.

Kommentarer
Postat av: Haydee

Jag känner igen mig i det du skriver.. det är inte lätt när det är svårt.. Men du hittar säkert något par fina, billiga, bekväma, användbara, praktiska och snygga skor! Lycka till! :)

Postat av: Kajsa

Tack för medkänslan :) vi får hoppas skorna kommer till mig istället för tvärtom, för sån där skojakt är verkligen uttröttande... ha det bra! :)

2006-09-10 @ 20:24:42
URL: http://kajsadara.blogg.se
Postat av: Annika

känner igen mej jag å.. va här i veckan å sku handla.. klack-hatare som ja allti ha vari så blev ja förskräckt att se att de int fanns nå annat i hela butiken nästan.. förutom lenkkare då.. så nu har JAG köpt ettpar stövlar med klack.. e lite chockad ännu själv faktist.. men de går no bra hittills iaf.. ha aldri våga köp förr då ja e lång från förr. men nu gjord ja de. :)

2006-09-23 @ 10:41:17
URL: http://ankun.blogg.se
Postat av: Kajsa

Ja.. det är alltid kul när man vågar testa nåt nytt o förnya sig, då ser man kanske att det inte alls var så dumt iaf! :) Jag har faktist hittat ett par lågprishöstskor nu som duger bra! Får se hur länge de håller....

2006-09-30 @ 17:46:29
URL: http://kajsadara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0