Fake it

Fake it ´til you make it. Fake it är precis vad jag gjort idag. Jag har varit kunnig och erfaren och uttalat mig om saker jag inte har en blekaste aning om. Jag har ställt ungefär 100 frågor och fått svar som jag sedan glömt lika fort. Och såklart har jag glömt att ställa frågorna och följdfrågorna av vikt. Så blir det när man förväntas kunna saker man inte kan. Förväntas koppla vidare info till saker som inte finns lagrade i hjärnan. Men tydligen funkar det att fejka tills man mejkar. Det känns nästan som en utomkroppslig upplevelse när man inte riktigt kan förankra och stå för allt man säger. Men. Nu har jag sagt sakerna och kanske, kanske har jag skapat en liten förankring i mig själv tills nästa gång jag ska säga det. En förankring till en utomkropplig upplevelse?! Jag vet inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0