Sköna maj välkommen

Sol och solbränna. Har man fått lite, vill man genast ha mer. I år har jag iallafall lyckats förlänga soldebuten lite.. alla cancerlarm osv. har tydligen gjort nån verkan. Får lov att säga som J, härligt, härligt, men farligt, farligt... Men o, så glad jag blir av solen! gräset! ljuset!

Idag vaknade jag halv tolv. Halv tolv! Ibland lyckas man verkligen förvåna sig själv... Jag brukar max sova till kl 10. Det är sovmorgon. Halv tolv vet jag inte vad man ska kalla. Men ibland kan jag verkligen avundas de som kan sova till tolv-ett på dagen och stiga upp pigga och utvilade. Tar jag mig ur sängen vid tolv är mitt huvud tungt, huvudvärken nära och dagen rusar förbi.. Den här dagen har iaf gått förvånansvärt långsamt! Har hunnit med en massa; plocka städa tvätta äta träffa T promenera sola.

Ny vecka och nya krafttag med ex-jobbet. Ber och hoppas att vi blir färdiga med våra testningar i veckan...



Kommentarer
Postat av: Anna-L

vad är bättre än en park vid havet, en kompis på fyra ben och en lite större på två, kortärmat och solsken, solsken!!! Det är min verklighet om ca 65 min! Ha de bra! :)

2006-05-08 @ 13:08:32
Postat av: Kajsa

Niiice!!

2006-05-08 @ 19:47:39
URL: http://kajsadara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0