Flytten

Nu är jag snart utflyttad och så gott som hemlös. Sitter på golvet framför datorn och har det väldigt obekvämt. Mitt flyttlass åkte iväg till Finland igår. Så tungt det är att flytta... och länge tar det. Mycket längre än planerat. För man har ju mycket mer saker än man nånsin planerat ha. Usch usch. När ska jag lyckas sluta vara en del av samlarfolket? Jag är såå dålig på att slänga saker. Man borde ju verkligen passa på att rensa bort när man flyttar. Man borde. Mitt liv som hemlös lär väl vara ett par månader. Eller så länge jag orkar hålla ut.

Kommentarer
Postat av: Mia

Snyft! Det är ganska sorgligt att ni försvinner en efter en...

2006-05-29 @ 23:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0