1) Tänk 2) Handla

Hur kan denna enkla ekvation vara så svår för mig?? På nåt konstigt sätt lyckas jag gång på gång handla först och tänka sedan. Glömsk, dement och tankspridd beskriver mig ganska bra. Usch usch.

På tal om modebloggar i mitt förra inlägg. Bloggarna jag tipsade om är inget i jämförelse med Modegrisens.

Kommer på mig själv med att jag i de senaste inläggen ofta länkar läsaren nån annanstans, bort från min blogg.. :) När någon äntligen hittat hit hjälper jag smidigt besökaren bort härifrån lika snabbt som den kom. Jaja.. det finns kanske så mycket roligare och intressantare saker ute i världen än lilla jag. Vilket kanske motsäger hela bloggidén med en alldeles egen egoplats i den underbara nätvärlden.. men.. jaja.

Btw, börjar det inte bli dax för en rerun av Ally McBeal snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0