Mellanrapport

Kölden biter i kinderna trots att det snart är slutet av mars! Hallå, var är våren?!

 Ladan

Iallafall sitter jag hemma i Österbotten nu och försöker få nåt vettigt gjort. Jag är ledig 1.5 vecka till... härligt, härligt! Dagarna består av att läsa tidningen, skjutsa familjemedlemmar och pojkvän till arbete och skola p.g.a. kylan och softa med hundar och vetenskapliga artiklar till ex-jobbet... jag tvivlar på att det sistnämnda fungerar, men det känns skönt att kunna vara hemma i Österbotten och sitta med artiklarna här iallafall. Känner mig som en panschis när jag måste älta vädret, MEN.. Trots att det är kallt, -10 grader, så har solen lyst på näsan hela veckan! Det om något är ju ändå en liten vårglimt!


Kommentarer
Postat av: Emelia

Känner igen din vardag.... fast jag sitter i min lägenhet, och tittar vad det är för temperatur osv.. "men solen lyser ju i allafall" ska nog bege mig till skolan en sväng och hämta lite mer att läsa! Ha en skön dag!

2006-03-23 @ 08:49:57
URL: http://emeliacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0