Linda Rosing

Jag tycker faktist hon har blivit rätt modig och tuff. Vågar visa att hon är svag och har lite halvtaskigt självförtroende. Hon jobbar hårt på att förbättra sitt rykte med diverse föreläsningar (som jag måste erkänna att jag fnissade lite åt först) och bokskrivande.. Ännu har hon kanske många steg att ta och klättra för att förstå sig själv och livet (som alla andra), men jag tycker hon gjort en bra omvändning.. från barnslig och impulsiv med brösten som attackvapen till ärlig och strävande på nåt sätt.. hon växer i mina ögon! Go Linda!

Kommentarer
Postat av: Emelia

tycker att hela den där Fadde & Linda historien blev en PR grej som spårade ur..

2006-03-04 @ 14:39:20
URL: http://emeliacarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0