Kär och galen! (ding dong)

Dagarna flyter förbi och jag får mer och mindre gjort. Snart är det dax för returen till Umeå. Men först blir det äkta grisfest i Österbottnisk tappning i helgen, Pampas Nationaldag.

Den sitter som klister i hjärnan, och går runt runt runt... vet ej hur den kom dit för jag har sannerligen inte hört låten på ett bra tag.. Kanske mitt undermedvetna rotat fram den ur mitt hjärnarkiv iochmed love-boosten med D som ledighet för med sig?! Men usch och fy ändå, andra kärlekssånger finns det väl isåfall!

Kär och galen! (ding dong)
Hör klockor börjar ringa,
och många tusen eldar börjar brinna,
det finns bara du och jag
och ingenting är längre som förr,
kär och galen!

Hur kommer det sig förresten att de låtar som fastnar (åtminstone i mitt huvud) oftast är såna jag inte alls gillar?! Vore ju mycket trevligare att gå omkring o lyssna på nån låt man gillade i stället för Kär och galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0