Livet är...

...som ett streck i kalsongen.

Nej, jag menar inte att livet är skit på nåt sätt (haha..) eller annars dåligt. Det är riktigt bra faktist. Fint väder och allt. Jobbet börjar på måndag, spännande värre. Det var bara ett ordspråk jag kom på i all hast. Betyder kanske att man inte ska ta saker så allvarligt eller grubbla. Betyder kanske att misstag kan tvättas bort i 60 grader. Betyder kanske att man måste öppna sig för att mänskor ska förstå vad man vill och menar. Betyder kanske att man egentligen bara är en del av allt annat och inte ska tro att man är något annat än ett streck i kalsongen. Att man bara är en liten skit när allt kommer omkring. Betyder egentligen inget. Betyder kanske att jag är barnslig som tycker det låter lite skojjigt. Betyder kanske att jag kan analysera saker tills haven sinar om jag har tråkigt.



Kommentarer
Postat av: anna-L

Det beror på streckets storlek.. bajslukt är svårt att få bort t.o.m. i 60 grader! (2,5 års arbetserfarenhet) Kanske därför det är så svårt att glömma sina misstag..man påminns ständigt! ;) ha de bra!

2006-06-06 @ 12:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0