En båt, flera botar

Nu ska jag reda ut detta alla för en och en för alla. Allt på en gång eller en gång för alla. Han sjunger inte om nån båt, trots att han (Basshunter himself) i videon ytterligare försöker förvirra genom att trampa trampbåt i en kanal. Han sjunger om en bot, som tydligen är nån som håller ordning i olika forum osv. som finns på nätet och som har rätt att kasta ut folk som inte uppför sig osv., eller så att säga banna dem hårt (med småländskt r). Vad jag förstår så blev Basshunter irriterad/ störd eller något på boten Anna som höll ordning där han höll till på nätet och ack så chockades han när jag insåg att hon egentligen var en mycket vacker tjej. Så komponerade han sommarplågan Boten Anna. There.

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för klargörandet! Har faktiskt funderat lite... Hoppas du har en grym sommar! Nu är det dags för midsommarfirande i Agnäs. Kram /Mia

2006-06-22 @ 16:05:18
Postat av: Kajsa

Varsågod! Jag har en otroligt grym och framför allt skön sommar!! Hoppas du har det oxå! Kram!

2006-06-30 @ 18:18:30
URL: http://kajsadara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0