Lönen ryker

Tillbaks till jobbet då efter två-veckorssemestern. På vägen hem från jobbet cyklar jag alltid genom stan och lyckas verkligen aldrig cykla genom stan utan att gå in till nån affär (ibland vore det verkligen bra med de där skygglapparna för ögonen som D hotar att sätta på mig när vi är ute och shoppar). Kanske ett tecken på att jag inte är nån stassbo. Så dagens skörd blev:

-delar av hopplocks-presenten åt mamma som snart fyller år
-en grön, billig kortärmad tröja från vero moda
-kroppssmör från the Body Shop

Ang. kroppssmöret så har jag hittills använt mig av lågprisvarianter (ca 1/3 av BS-priset) som funkat ok ändå. Tänkte iaf pröva the real deal nu i torra sommartiden och se vad det är alla hurrar över. Det blev Brazil Nut med den lite lågmälda doften - sprinklar hellre parfym på mig än doftar hudkräm. Trots att t.ex. jordgubbs- och mangosorten doftade otroligt gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0