Let´s dance

Jaa lååt oss dansa även denna fredagkväll tillsammans med nyhetspresentatörer, barnprogramledare och bortglömda kändisar. Jag har ännu inte bestämt mig för om jag gillar programmet.. Såg en snutt av första avsnittet och nu ikväll tittar jag med ett halvt öga. Juryn är överdrivet seriösa för dansarnas nivå och programledarna är lite osynkade. Hm. Dessutom verkar dansparen så överväldigande förtjusta i varandra, kan det verkligen ske så många lyckliga sammansmältningar när de inte själva valt sina partners? Sen tycker jag att Arja kunde ha fått en partner mer i hennes ålder, hoppas hon inte får en hjärtattack under programmets gång. Skenet kan ju bedra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0